Re: Odp: Dziwny traceroute i inne...

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 00:34:36 MET

Dnia 31 Dec 99 o godz. 9:40, J.F. napisal(a):

> Mowiac szczerze - to jaka to dla TPSA roznica czy klient jest siecia
> miejska i ma 5000 komputerow, czy kablowka i ma 5000 komputerow na
> osiedlu, czy firma z 5000 kompow i trzema oddzialami w Lublinie ?

Roznica jest taka, ze w przeciwniestwie do kablowki czy duzej firmy siec
miejska *udostepnia uslugi w Internecie* - a korzystaja z nich w duzej
czesci uzytkownicy laczacy sie przez 0-202122, czyli bylo nie bylo klienci
tepsy. W imie jakiejs dziwacznej "rownosci", ktorej ja za cholere nie
jestem w stanie zrozumiec, tepsa pogorszyla warunki pracy *osobom
korzystajacym z jej wlasnych dialupow* !!! I tego Konrad zdaje sie nie
dostrzegac, uparcie usilujac traktowac MAN jako zwyklego klienta.

Istota istnienia lokalnych bramek TPSA-MAN nie jest polepszenie jakosci
lacza *dla MAN-u*, lecz przede wszystkim *dla uzytkownikow 0-202122
chcacych skorzystac z uslug udostepnianych przez MAN*!!! (chociazby np.
chyba wszystkie miejskie serwisy WWW znajduja sie na serwerach MAN-ow!) Czy
nikt w tepsie naprawde nie potrafi tego zrozumiec??? Ze to nie przede
wszystkim MAN korzysta na takiej bramce, tylko w pierwszym rzedzie
*uzytkownicy dialupow tepsy*???

Konradzie - czy teraz dotarlo???

Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa