Re: Cholery można dostać...

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 00:16:52 MET

Dnia 31 Dec 99 o godz. 2:16, Marek Trenkler napisal(a):

> Czy i kiedy nastąpić ma w Polsce taka liberalizacja rynku
> telekomunikacyjnego, że pojawią się nowe, ogólnopolskie sieci,
> alternatywne dla dotychczasowych, może nawet należące do operatorów
> zagranicznych i nie wyłączane co drugi dzień z byle powodu?

Takie sieci juz sa.
NASK (tak! podobno ostatnio baaardzo sie poprawil!), Telbank (!), POL34
czy chwalona tutaj ostatnio tak mocno IPartners.
Naprawde pozostaje dla mnie zagadka, dlaczego mimo wszystko jednak
wiekszosc tak abonentow koncowych, jak i ISPow korzysta z Polpaku... Bo
IMHO nie wyjasniaja wszystkiego wzgledy finansowe czy tez kwestie
oslawionego "braku mozliwosci technicznych" (na polozenie dzierzawki do
innego providera, podczas gdy dla dzierzawki do Polpaku takie mozliwosci o
dziwo sa... ;->)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl