Odp: Dziwny traceroute i inne...

Autor: Pawel Sikora (psi_at_polbox.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 21:56:10 MET

Użytkownik Szymon Sokol <szymon_at_uci.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84t5q3$iuf$13_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>
> : No niee, Szymon... *to* porownanie bylo wybitnie tendencyjne i ty dobrze
> : wiesz dlaczego ;-). Traceroute przez POL34 po Europie (a zwlaszcza po
> : sieciach ktore sa w strukturze TEN-155) to prawie jak po Polsce...
> : Ktos tu (chociaz nie Michal) wyraznie wczesniej pisal, ze interesuja go
> : glownie lacza do USA, i IMHO mial sporo racji...
>
> No to przeczytaj, ile Michał ma do CERN (napisał), a potem się wypowiadaj.
> Jeśli ja mam 2% strat, a Michał 78%, to chyba jasne, że problem nie
> leży w Pol34/TEN155, tylko w WARMANie?

A moze w jego linku do warmana?
ca. 1000 maszyn naukowo/studenckich fuwu nie moze nie saturowac
dowolnego lacza (nie wiem ile jest obecnie ale stawiam na 10 mega)

Pawel/