Re: Cholery można dostać...

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 20:23:31 MET

Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

> NASK (tak! podobno ostatnio baaardzo sie poprawil!), Telbank (!), POL34
> czy chwalona tutaj ostatnio tak mocno IPartners.
> Naprawde pozostaje dla mnie zagadka, dlaczego mimo wszystko jednak
> wiekszosc tak abonentow koncowych, jak i ISPow korzysta z Polpaku... Bo
> IMHO nie wyjasniaja wszystkiego wzgledy finansowe czy tez kwestie

W praktyce dla większości firm i providerów nie ma alternatywy. NASK
ma zaporowe ceny. Telbank nie jest zbyt zainteresowany tego rodzaju
klientami (tak przynajmniej było ok. pół roku temu). Do POL34 nie podpina
się komercyjnych użytkowników. O IPartners nic nie wiem, szczególnie
czy można się przez nich podpiąć do sieci w Krakowie. Jeśli tak, to
byłaby to całkiem niezła alternatywa. Poza ceną (4000 miesięcznie
za 2 Mbps), ale być może jest ona związana z jakością usług.

> oslawionego "braku mozliwosci technicznych" (na polozenie dzierzawki do
> innego providera, podczas gdy dla dzierzawki do Polpaku takie mozliwosci o
> dziwo sa... ;->)

To nie mit, takie przypadki się zdarzają. Jak dyrektor oddziału jest
uczciwy (w pewnym sensie oczywiście) to nawet czasem powie, że nie da
się bo to sprzeczne z interesem TP SA. Czasem pomaga łapówka - np. 200
zł dla montera i wolna para się znajduje.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/