Re: TP SA i kolejna podwyzka

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 22:09:45 MET

Dnia Wed, 01 Dec 1999 21:17:36 +0100, Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla zeznaje:
>Pamiętam, jak (...) zapukał B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam
>(Bart Ogryczak):

>Spójrzmy na Netię chociażby w b. woj. warszawskim. Jak ona ma się tu
>rozwijać? I co z tego, żę 100 m od domu mam ich światłowód, jak
>korzystać niepodobna? :-( Koncesje, pieniądze... te pierwsze ma
>ustawowo tylko TP SA, reszta ich tak szybko nie dostanie.
        ZTCP, to Netia koncesję już dostała. A przyjamniej wygrała
przetarg ładnych pare lat temu. Natomiast nie rozumiem, dlaczego
np. są ograniczenia typu, że w Warszawie może być co najwyżej
dwóch operatorów? Skoro chcą tu działać firmy takie jak AT&T,
to chyba nie ma ryzyka, że nie zarobią i zbankrutują.

>Nasz "narodowy" operator zdąży się jeszcze nachapać...
        A raczej politycy zasiadający w różnych radach,
zarządach itp.

bart

--
      "When I say it's safe, it's safe. Charlies don't surf"
 bart @bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl >> http://to.czy.to