Re: TP SA i kolejna podwyzka

Autor: Mariusz Czerwiak (M.Czerwiak_at_multinet.pl)
Data: Tue 30 Nov 1999 - 12:00:03 MET

Telekomuna realizuje swoja nowa strategie:
Wprowadza HISy (zreszta po kosmicznych cenach jak dla indywidualnych
uzytkownikow) a czy predkosc bedzie wynosila 115 kbps to tez sprawa
watpliwa...
Przy okazji podnosi ceny rozmow lokalnych, aby usersi przerzucili sie na
te HISy (co sie jeszcze bardziej oplaca tepsie).
I w ogole bedzie jazda...