Re: lacza Polski ze swiatem

Autor: Tommy (tomekb_at_gdansk.home.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 22:22:55 MET

> Tajemnica handlowa to tajemnica handlowa - trudno o tym dyskutowac.

T.H. to T.H, zgadza sie, mnie jednak interesowalo dlaczego polskie firmy z
tego robia tajemnice, przeciez to Wasza decyzja, na zachodzie nikt z tego
nie robi tajemnicy. Daje to tylko mozliwosci niektorym nieuczciwym
providerom sprzedawac lacza o sumaryczniej przepustowosci razaco
przekraczajacej ich wlasne podlaczenie do internetu. Uwazam ze solidna firma
nie powinna miec sie czego wstydzic, a zwlaszcza informacji, ktore
zasadniczo determinuja jakosc ich uslug. Przykladowo TPSA, choc znamy jej
wady i slimacze lacze na swiat, tajemnicy np. z ilosci komutowanych modemow,
czy przepustowosci wyjscia na swiat nie robi, o wszystkim mozna poczytac na
ich stronach (choc rzadko uaktualnianych).

>Sprobuj
> wyciagnac informacje o koszcie wyprodukowania jednego papierosa czy jednej
> tabletki viagry w stosunku do ich ceny w sklepie...

Ja nie mowilem o koszcie lacza zagranicznego, tylko o jego przepustowosci,
Wasze koszty mnie nie interesuja.

Wciaz uwazam ze solidna firma moglaby udzielic klientowi informacji do
jakiego przydzialu przepustowosci lacza nalezy, i jaka jest sumaryczna
przepustowosc wszystkich innych uzytkownikow w danym przedziale.

Pozdrowienia
T.