Re: Jescze o HiSie

Autor: MG (mijoma_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 22:29:22 MET

> Powiem coś, ale nie chciałbym, żebyście potraktowali to zbyt dosłownie i
> obrazili się na mnie. To IMHO:
> 0202122, to zabawa dla dzieciarni, którym mamcia nie dla kasy na porządny
> dial-up a i czas na lini mają ściśle wyznaczony poprzez system
> nakazowo-szlabanowy autorstwa rodziców.
> Ja nie chiciałem być jednym z nich i dlatego polazłem do NASKu, któremu
> płacę niemało, 183 zeta na 3 miechy. W zamian mam dial-up, z którego
> korzystają firmy a nie dziaciaki i dlatego tam nigdy nie usłyszę >zajęty<
> ogólnie stosunek NASKu do mnie jest jak do firmy a nie jakiegoś
szczeniaka.

W pewnym sensie masz racje, ale zapominasz o paru sprawach. Mianowicie nie
kazdy ma jakakolwiek alternatywe dla 0202122 (ja niestety nie mam) - nie
wszedzie sa sensowni providerzy. Przykladowo w mojej strefie numeracyjnej
nie moglem znalezc zadnego. A poza tym providerzy z sasiednich stref i tak
korzystaja z Polpak-T, czyli dalej TPSA a w takim przypadku jaki jest sens
korzystania z tego? Niestety na razie jestem skazany na dialup tepsy.

Pozdrawiam,
MG