Re: Jescze o HiSie

Autor: Bilbo Bagins (bilbo_bagins_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 18:25:28 MET

Ryszard Rączkowski napisał(a) w wiadomości: <82cb50$g62$1_at_info.nask.pl>...
>Drogi Bilbo!
>Nie będę się wdawał w dyskusję, ile kosztuje SDI, bo tego poprostu nie
wiem.
>Wiem za to jedno, ale to taka tajemnica. ;)
>W interesie TPSA jest to, żeby tego HISa mi nie zakładać, bo w sytuacji
>obecnej, czyli dial-up'u do NASKu, to TPSA naprawdę dobrze zarabia a kiedy
>będzie HIS, to się to skończy.
>To proste, zamiast 400-450 zeta za i-necik ode mnie dostanie tylko 100 czy
>120, bo chyba tyle ma wynoscić abonament.
>MNie ten HIS zwróci się po niespełna trzech miesiącach, bo:

> [...]

Masz w tym duzo racji, ale w tej chwili realia sa jakie sa.
A co bedzie gdy juz wejdzie tak dlugo oczewana konkurencja
i deregulacja rynku. Moze wtedy pojawia sie konkurencyjne Dialup'y
lub HiS'y. Wtedy albo dostaniesz HiSa od tepsy za 160/mies. albo
te swoje 400-450 zeta (lub mniej bo taniej) zaplacisz calkiem komu
innemu. Po drugie to nie ma co liczyc, ze 0202122 umozliwi podlaczanie
coraz szerszych mas klientow. To rozlozy system komutacyjny,
gdyz zadne centrale telefoniczne nie sa dostosowane do takiego ruchu
(no moze z wyjatkiem centralek biznesowych, ale to co innego).
Jezeli Internet ma isc pod strzechy to tylko po dzierzawkach.
Dial'up to bedzie tylko rozwiazanie awaryjne.

Bilbo.