Odp: Jescze o HiSie

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 19:23:17 MET

> Masz w tym duzo racji, ale w tej chwili realia sa jakie sa.

Właśnie, sprawa ma się tak, że ja poprostu nie mam możliwości posiadania
stałego łącza!

> A co bedzie gdy juz wejdzie tak dlugo oczewana konkurencja
> i deregulacja rynku. Moze wtedy pojawia sie konkurencyjne Dialup'y
> lub HiS'y.

Dial upy konkurencyjne to już są. Ja nawet w tym momencie z takiego
korzystam ale cóż z tego, jeżeli za godzinę przesiadówki płące prawie 6
zeta?
Dopóki provider nie znajdzie sposobu na tańsze dodzwonienie się doń, dopóty
TPSA będzie skakać mi do gardła przy każdym rachunku.

> Wtedy albo dostaniesz HiSa od tepsy za 160/mies. albo
> te swoje 400-450 zeta (lub mniej bo taniej) zaplacisz calkiem komu
> innemu.

Niecierpliwie czekam na niezależnego opa, ale już się zawiodłem, gdy
usłyszałem, że Warszawkę dostał El-Net, a ja chciałem Netię.
Może jestem przeczulony, ale El-Net, to Elektrim, a ja pracuję w
konkurencyjnej firmie i o El-Necie mam niepochlebne zdanie.

>Po drugie to nie ma co liczyc, ze 0202122 umozliwi podlaczanie
> coraz szerszych mas klientow.

Powiem coś, ale nie chciałbym, żebyście potraktowali to zbyt dosłownie i
obrazili się na mnie. To IMHO:
0202122, to zabawa dla dzieciarni, którym mamcia nie dla kasy na porządny
dial-up a i czas na lini mają ściśle wyznaczony poprzez system
nakazowo-szlabanowy autorstwa rodziców.
Ja nie chiciałem być jednym z nich i dlatego polazłem do NASKu, któremu
płacę niemało, 183 zeta na 3 miechy. W zamian mam dial-up, z którego
korzystają firmy a nie dziaciaki i dlatego tam nigdy nie usłyszę >zajęty< i
ogólnie stosunek NASKu do mnie jest jak do firmy a nie jakiegoś szczeniaka.
No, o niemożności dodzwonienia się ode mnie pod 0202122, to już parokrotnie
pisałem. Poprostu korzystanie z tego numeru jest u mnie NIEMOŻLIWE!!!
Jeszcze taki drobny przykład z IRCa, na który prawie nigdy nie chodzę:
Jeżeli łączysz się z TPSA, masz Erkę i zakaz wjazdu na większość
zagraniczych kanałów, szczególnie niemieckich. Ja takich problemów nie mam.

Pozdrawiam!

Rico.
warschau_at_post.pl