Odp: Jescze o HiSie

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 01:18:53 MET

Drogi Bilbo!
Nie będę się wdawał w dyskusję, ile kosztuje SDI, bo tego poprostu nie wiem.
Wiem za to jedno, ale to taka tajemnica. ;)
W interesie TPSA jest to, żeby tego HISa mi nie zakładać, bo w sytuacji
obecnej, czyli dial-up'u do NASKu, to TPSA naprawdę dobrze zarabia a kiedy
będzie HIS, to się to skończy.
To proste, zamiast 400-450 zeta za i-necik ode mnie dostanie tylko 100 czy
120, bo chyba tyle ma wynoscić abonament.
MNie ten HIS zwróci się po niespełna trzech miesiącach, bo:

999 zeta : 3 = 333 złote, czyli mniej niż moje wydatki miesięczne na i-net.

Rico.
warschau_at_post.pl