Re: ntp

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 31 Oct 1999 - 15:14:08 MET

Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> wrote:
> niesprawny serwer. Z polskich polecam jeszcze od dawna i stabilnie
> pracujacy anna.mat.uni.torun.pl. Gdzies widzialem oficjalne liste na
> ktorej byl info.cyf-kr.edu.pl ale tam ntp nie chodzi.

Ależ chodzi. I jest stratum 2.

No cóż, zrobiłem, co uważałem za najlepsze i podpiąłem się do 4 serwerów
stratum 1, niestety wszystkie poza Polską. Naprawdę żaden uniwersytet
nie ma 'reference clock'? Centra Astronomiczne, te rzeczy? Hm. :)

Przy okazji, jest sens podpinać się do oprócz do kilku stratum 1, to
jeszcze do kilku stratum 2?

p.