Re: Prawdziwy problem :-(

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Fri 29 Oct 1999 - 23:04:38 MET DST

Marcin Wieczorek <wieczor_at_polbox.com> wrote:
> Kurcze, co to jest, pl.rec.paranoja? "Druga osoba" nazwisko proszę.
> AFAIR jest to A. Bort ale wolę wiedzieć na pewno.

Błąd. Gdybym miał ów magiczny klucz publiczny, w zeszłym roku grupy bym
założył sam. A założył Tomek. Z tego wniosek, że ja wzmiankowanego
klucza nie posiadam. Z tego wynika, że nie jestem ową drugą osobą.

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
Steve Jobs said that X is brain-damaged and it will be gone