Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Easy_R (easy_at_kam.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 23:11:16 MET DST

Sławomir Białek wrote:

> dla mnie to jest próba przywołania ludzi do jakiejś dyscypliny...

Tia.... niektorzy utozsamiaja wolnosc z anarchia, a to zle.
Zgadzam sie, ze z anarchia w internecie nalezy walczyc. Jednak walka
rodzi walke.
Odeprzesz sila atak jakiegos Baby Nagi to on dalej bedzie walczyl, dalej
bedzie wymyslal metody by ciebie pokonac. Takich ludzi to jarcuje.

Z doswiadczenia wiem, ze na bezsensowny atak najlepsza obrona jest
poznanie goscia, pogadanie z nim, na spokojnie wyjasnienie mu
wszystkiego, co jak itp, i sam zrozumie ze to nie ma sensu.
Jesli natomiast bedziesz z takim walczyl, to nie dosyc ze ich bedzie
coraz wiecej, ale tez ich walka z toba bedzie coraz to ostrzejsza. W
koncu skonczy sie na tym, ze taki BabaNaga odkryje co to smurf i
zasmurfuje news.icm.edu.pl na 24 godziny :)

Pozdrowienia
Easy_R