Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.bildex.net.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 23:05:18 MET DST

On Tue, 26 Oct 1999 22:42:44 +0200, Easy_R <easy_at_kam.pl> wrote:
>Nie znam sie dobrze na tym jak funkcjonuja servery news, ale wydaje mi
>sie , ze jest chyba mozliwosc zablokowania IP tego Baba Naga i wtedy
>zaden post od niego nie wszedl by na zaden polski server news.
>Chyba, ze Baba Naga korzysta z tpnetu i wtedy trzeba by zablokowac
>dostep co najmniej jednemu calemu miastu.
>Dlatego moze admini wybrali opcje najmniej szkodliwa dla innych i tylko
>zablokowali Unicode co nie przeszkadza innym uzytkownikom z miasta Baby
>Nagi wysylania normalnych postow.

raczej (przynajmniej ja to tak postrzegam, może cel był inny :)
nie chodzi tylko tutaj tylko o pozbycię się tych rozdzielaczy
Baby, ale ogólnie o ukrócenie tego typu praktyk. Jak nie,
to za niedługo co drugi nastolatek będzie chciał wprowadzić
coś nowego, coś swojego do usenetu, żeby zaznaczyć swoją obecność.

>Anyway, korzystam z newsow wiele juz lat, uczestnicze w wielu grupach i
>jakos nie natrafilem nigdy na zadnego Baba Nage, a jakbym trafil i on by
>mi przeszkadzal to by wyladowal w filtrze i po sprawie :)
nie da się, za często zmienia adresy

>Tak samo z postami, zakodowanymi inaczej niz moje. Widze robaczki od
>goscia to wsadzam do filtra i mam spokoj :) Polecam ta opcje rowniez
>adminom newsow :) Bo moze juz zapomnieli co to killfile na poziomie
>clienta i latwiej dac global cancel :) Pozatym nikt nikogo nie zmusza do
>czytania wszystkich postow. Czytaj to co cie interesuje.
tak... Tylko, że niereagowanie na takie wybryki doprowadzi
kiedyś do tego, że nawet killfile nie pomoże... bo ostatnio
mam wrażenie, że newbies bierą przykład właśnie z takich ludzi,
i bardzo im się podoba zwiększanie na ich wzór jeszcze bardziej
tego burdelu. Będzie więcej
szumu niż informacji (zresztą już jest, ale będzie jeszcze gorzej)

dla mnie to jest próba przywołania ludzi do jakiejś dyscypliny...

--c