Czy RFC zabrania wysylania postow w innym standardzie niz ISO-8859-2 ?

Autor: Easy_R (easy_at_kam.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 23:20:34 MET DST

Andrzej Bort wrote:

> Wiesz co? Wiele mi opowiadali o Twoim IQ... Ale myślałem, że czytać to
> Ty umiesz.

Umiem, i nie rozumiem co ma uzywanie slowa "c**j" do newsow.
Jeden lubi uzywac to sobie uzywa, inny nie lubi to pakuje goscia w
killfile i po sprawie.
Nie ma dla mnie znaczenia ile razy sie takie slowo pojawi. Od tego sa
filtry na poziomie clienta by takie posty filtrowac.

> A fakt. Ale brak umiejętności czytania nazywa się analfabetyzmem.

Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.
Jednemu cos przeszkadza innemu nie. Wyobraz sobie co by bylo gdyby np.
Pan Plokarz byl adminem news.icm.edu.pl
Albo jakis przedstawiciel Radia Maryja. Wyobrazasz sobie jak by wygladal
polski usenet wtedy ?
Uwazam, ze ROZSADNY admin powinien byc ponad tym i zapewniac jedynie
stabilna prace servera, a nie wtracac sie w tresc postow oraz w rodzaj
wyswietlania polskich literek. Dlaczego ? Dlatego, ze takie cos na
dluzsza mete prowadzi do naduzyc. Nie ma zadnej kontroli nad tym i
powoli usenet staje sie mafia, ktora dyktuje co jest dobre dla mnie a co
zle.
Sa pewne przepisy, ktore reguluja dzialanie Sieci. Takimi sa dokumenty
RFC
Zaloze sie, ze nic w nich nie ma o wycinaniu postow w Unicodzie czy tez
windows-1250. Ale moze sie myle :)
Moze ktos mi to powie. Czy RFC zabrania wysylania postow w innym
standardzie niz ISO-8859-2 ?

Pozdrawiam
Easy_R