Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.bildex.net.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 23:41:06 MET DST

On Tue, 26 Oct 1999 23:11:16 +0200, Easy_R <easy_at_kam.pl> wrote:
>Odeprzesz sila atak jakiegos Baby Nagi to on dalej bedzie walczyl, dalej
>bedzie wymyslal metody by ciebie pokonac. Takich ludzi to jarcuje.

tak, ale... można dyskutować co jest lepsze :)
imho walka z tym, ponieważ jest skuteczna przynosi lepsze
rezultaty niż pozostawienie tego własnemu życiu :)

>Z doswiadczenia wiem, ze na bezsensowny atak najlepsza obrona jest
>poznanie goscia, pogadanie z nim, na spokojnie wyjasnienie mu
>wszystkiego, co jak itp, i sam zrozumie ze to nie ma sensu.
akurat z Babą Nagą to się widziałem, w rzeczywistości
jest (był?) sensownym człowiekiem.... a na newsach
albo odzywa się jego druga osobowość, albo sobie z nas wszystkich
jaja robi :)

--c