Re: PROPOZYCJA - może by tak ranking kont (darmowych)

Autor: Grzegorz Sapijaszko (sapi_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 17:22:51 MET DST

25 Oct 1999 14:39:13 GMT, eloy_at_pawnhearts.eu.org (Krzysztof Krzyżaniak)
pisał:

> Mimo wszystko NTG. Takie sprawy powinno się omawiać na pl.internet.polip (i
> tam ustawiam FUT-a).

A ja mimo wszystko krospostowałem... Ale do rzeczy:

pomysł faktycznie nie najgorszy, może okazać się bardzo pomocny dla
początkujących Internautów... chociaż Oni i tak niczego nie czytają i
nikogo nie słuchają :-(

Brakuje określenia kategorii, w jakich oceniane byłyby takie serwisy, a
także aż się prosi jakaś strona WWW, na której możnaby głosować.

Jeśli można zgłosić pierwsze dwie kandydatury, to duży plus w kategorii
,,czas reakcji na zgłoszony problem'' pp. Pawłowi Przewieźlikowskiemu za
msg <7uh909$9i3$1_at_orion.comarch.pl> oraz Rafałowi Wiośnie za informacje
o Friko.

Pozdrawiam,
Grzesiek

FUT już we właściwe miejsce.