Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.bildex.net.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 16:54:26 MET DST

On Mon, 25 Oct 1999 22:11:15 GMT, Maciek Sniezek <ms_at_fantastyka.pl> wrote:
>Ta informacja jest zupełnie w niniejszej dyskusji niepotrzebna. Chyba,
>że zaprzeczasz, aby ktokolwiek tutaj demonstrował lekceważenie dla
>użytkowników ;> Zaprzeczasz?

A ja moich użytkowników ponumerowałem i zwracam się do nich po numerze,
a siebie każę tytułować guru.

Przepraszam, ale dopiero w tej chwili zauważyłem - to ta cała dyskusja
jest nie o funkcjonowaniu serwerów i USENETu w Polsce, a o tym
co ktoś (administrator? być może...) na newsach o użytkownikach powiedział?
To teraz sobie podyskutujcie nad moją powyższą wypowiedzią na temat
moich użytkowników (żeby nie było - co nieco świadczę publicznemu
ogółowi - i tych też numeruję :>). Jak braknie to mogę się jeszcze
bardziej nad nimi poznęcać.

--c