Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 13:45:49 MET DST

On 99.10.26 Marcin Wieczorek pressed the following keys:

> Jeśli kumpel podwozi mnie gdzieś (a nie musi) to robi mi przysługę, za
> którą jestem mu wdzięczny. Jeśli jednak truje mi przez całą drogę jak
> to on musi nadrabiać drogi, żeby mnie podwieźć to robi mi łaskę i wolę
> już iść pieszo.

Cały czas mieszasz pojęcia. To kumpel podwieziony jest ciężko obrażony, że
nie pozwalam mu:

- trzymać ubłoconych buciorów na fotelu;
- dłubać w nosie i wycierać to w tapicerkę;
- pluć na szyby;
- palić (jeśli jestem niepalący).

a kiedy mu zwracam na to uwagę, słyszę ,,kurwa, podwozisz mnie, to zrób to
dobrze, zobowiązałeś się do tej przysługi, to zamknij się i jedź a nie jak
palant jakiś nagle się czystością i zapachem przejąłeś''.

Robert

--
Forgive your enemies, but never forget their names -- JFK