Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 15:49:53 MET DST

"Robert R. Wal" <rrw_at_reptile.eu.org> napisał(a):
>Tylko w rozpętanej przez Przemola awanturze skrzętnie ukryty został fakt,
>że nie chodzi o kasowanie wszystkich wiadomości w unicode, a jedynie
>wiadomości rozsyłanej przez pewną osobę w trzech egzemplarzach, z których
>_wszystkie_ trzy łamią netykietę.

Tym gorzej. Skoro argumentacją kasowania było łamanie netykiety to
powinny zostać jednocześnie skasowane inne posty ją łamiące (oj
niewiele by się ostało :-). Jak na razie wygląda na to, że jest to
cancelowanie postów Konika Nagiego. A to mi się nie podoba bo niedługo
mogą być kancelowane posty Marcina Wieczorka.

--
Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com