Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 23:34:17 MET DST

Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> W zwiazku z tym administrator jednego serwera nie powinien miec prawa do
> podejmowania czynnosci, ktore wplywaja na integralnosc newsow na *innym*
> serwerze - a taka czynnoscia jest np. ustawianie cancelbotow.

Cancelnbot jest takim tworem, że łatwo go wyeliminować. Pod warunkiem,
że ma się prawa administratora serwera news. Wobec powyższego, jeśli
admin nie reaguje na istnienie cancelbota, to znak, że zgadza się na
jego istnienie i działanie.

> Nie jestem przeciwko temu, zeby administrator (czy tez moze raczej jednak
> jakis przelozony administratora) ustalal reguly korzystania z newsow na
> *danym* serwerze,

Fajnie.

> jestem natomiast zdecydowanie przeciwko temu, zeby admini pojedynczych
> serwerow usilowali samowolnie "rozpychac" swoje zasady i reguly na *cale*
> polskie newsy!

Znowu będzie o mafii adminów... :-/

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
All constants are variables.