Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Rafał Jankowski (rooot_at_topnet.pl)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 18:04:59 MET DST

On 25 Oct 1999, Jaroslaw Rafa wrote:

> Bo jak bede pisal bez to admini beda wycinac moje posty? ;-)))

Akurat zeby postawic cancelbota to nie trzeba byc adminem, wystarczy
przeciez zwykle konto shellowe. A tak swoja droga to dziwi mnie fakt ze
serwery kasuja posty HTMLOwe i Unicode, a pozwalaja na wysylanie takich co
maja 'Re: 'w temacie i brak pola references w naglowku.
W zasadznie niby ma to swoje uzasadnienie bo content type nie jest
zwracane przez xover, wiec trudno odfiltrowac, a References i subject
sa, wiec latwo, ale te drugie robia przeciez straszna kaszane w watkach.

PS
No offence, teraz zreszta i tak korzystam z pine, ktory nie watkuje,
ale czy naprawde nie moglbys korzystac pisac na polip normalnym czytnikiem
przez jakis newsserver, zamiast przez ta badziewna bramke?

--
Pozdrowienia ze slonecznego Gdanska (za zaliczeniem pocztowym)
Rafal Jankowski <prezydent_at_innocent.com>