Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 16:32:30 MET DST

On 25 Oct 99 18:18:59 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote
in article <3C2E6F20945_at_inf.wsp.krakow.pl>:

> Zastanow sie najpierw, jaki jest wydzwiek emocjonalny terminu "robienie
> laski".
> *Jednoznacznie negatywny*.
        ROTFL. Zastanowiłam się. I doszłam do wniosku, że Twoim zdaniem słowo
'jednoznaczność' oznacza dostrzeganie tylko jednego aspektu danej sprawy
i nie przyjmowanie do wiadomości istnienia innych aspektów.
        Dalsze wnioski przemilczę... ;)

> Wobec tego tak, potwierdzam, ktos, kto udostepnia mi cos bezplatnie i *nie
> wywyzsza sie* z tego powodu nade mnie, nie unosi honorem gdy mi sie cos nie
> podoba i nie odgraza, ze jak sie nie podoba, to won, *nie robi mi laski*.
        Czy nigdy nie spotkałeś się z tym, ze ktoś udostępnia Ci coś za
pieniądze i *wywyższa się* z tego powodu nad Tobą, unosi honorem, gdy Ci
się coś nie podoba i odgraża się, że jak Ci się nie podoba, to won?

> Wobec tego co to jest? Po prostu rzetelna praca dla dobra publicznego.
        Mylisz ze sobą kilka spraw. Rzetelną pracę z kulturą osobistą.
Kulturę osobistą z anielską cierpliwościa. I Easy_R-a z administratorem
serwera news.
        No chyba, że nie chodziło Ci o wypowiedzi Easy-R-a. Czy możesz w
takim razie wymienić po nazwiskach tych administratorów publicznie
dostępnych serwerów news, do których odnoszą się Twoje zarzuty?

Nina

--