Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 22:57:16 MET DST

In pl.internet.polip Zbigniew <stettin_at_polbox.com> wrote:

:>Niektórzy już wprowadzają. Np. TASK.
: I słusznie. :-)
: Mam nadzieje ze kiedys zobacze jego reklame w mojej skrzynce

A ja mam nadzieję, że - o ile się po toą reklamę sam nie
zgłosisz/upomniesz - nie zobaczysz. Nie sądzę, żeby ludzie
z TASK'u zajmowali się spamowaniem :)

: Skoro pozwalaja na bezplatny dostep to z pewnoscia maja jakis cel.
: Nikt nie wyrzuca pieniedzy w błoto.
: A moze to ostatni komunisci ?(ale nawet ci brali pieniadze od
: spoleczenstwa.)

Poczytaj o historii Internetu. Tylko lojalnie uprzedzam - możesz
się w paru miejscach mocno zdziwić, jak bardzo to, co przeczytasz,
podobne jest do teorii komunizmu :)

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -