Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Zbigniew (stettin_at_polbox.com)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 00:57:39 MET DST

Krzysztof Krzyżaniak napisał(a) w wiadomości: ...
>Pewnego dnia, a było to Sat, 23 Oct 1999 21:27:26 GMT przyszła do mnie
>wiadomość od <stettin_at_polbox.com> i powiedziała:
>
>[..]
>
>Serwery są zwykle utrzymywane do innych celów, udostępnianie newsów jest
>najczęściej usługą dodatkową.

>Niektórzy już wprowadzają. Np. TASK.

I słusznie. :-)
Mam nadzieje ze kiedys zobacze jego reklame w mojej skrzynce i o ile bedzie
oferował duzy wybor grup, pakowanie w dzienne paczki, i moze cos jescze to z
przyjemnoscia sie zapisze i bede gotowy placic 10-20 zł/miesiac.

>[..]

>Dla ścisłości: regulamin czego?

>Odwołać do kogo? Akurat w tym przypadku należy mówić konkretnie co się ma
na
>myśli. Newsy są w Polsce dystrybuowane przez wiele serwerów. Każdy z nich
>może mieć inny regulamin. Regulaminy różnych serwerów mogą być sprzeczne ze
>sobą.

Interesuja mnie jedynie regulaminy (czy tez przepisy ) tzw. "darmowych"
serwerow co do mozliwosci korzystania z nich zwykłych uzytkownikow.

Skoro pozwalaja na bezplatny dostep to z pewnoscia maja jakis cel.
Nikt nie wyrzuca pieniedzy w błoto.
A moze to ostatni komunisci ?(ale nawet ci brali pieniadze od
spoleczenstwa.)

> eloy

Pozdrawiam

Zbigniew