Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Zbigniew (stettin_at_polbox.com)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 17:06:36 MET DST

Robert Redziak napisał(a) w wiadomości: ...
>On Sat, 23 Oct 1999 22:57:31 GMT, Zbigniew <stettin_at_polbox.com> wrote:

Witam

> To proste. Płacisz za połączenie? Płacisz. Każdy kto się przyłącza do
> Polpaku w jakiś sposób płaci (impulsy, ryczałt miesięczny itp.). Z tego
> jest jakaś pula pieniędzy przeznaczona na utrzymanie infrastruktury, czyli
> m. in. serwerów.

A wiec wychodzi jednak, ze jako placacy abonament w jakims stopniu utrzymuje
ten "darmowy " serwer.

> No bo w zasadzie to jest. Przecie taki news.tpnet.pl wcale nie musi
> działać, podejrzewam że ludzie i tak by się łączyli via 0202122, bo jest
> to najtańszy (?) sposób, bo nie wszyscy potrzebują dostępu do newsów itd.
> itp.

Ja znam kilka osob, ktore korzystaja tylko z newsow (moze czasami wejda na
jaka strone ale rzadko). Podejrzewam , ze odciecie newsow zmniejszyloby
dochody TPSA.

Sadze , ze przy okazji wiaza nas jakies umowy miedzynarodowe, ktore
wymuszaja na nas -jako kraju dazacym do Unii - rozwijanie dziedzin
umozliwiajacych dostep do informacji.

Pozdrawiam

Zbigniew