Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.bildex.net.pl)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 17:16:56 MET DST

On 24 Oct 99 11:25:44 GMT, Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>- to, ze newsy sie otrzymuje za darmo, nie oznacza, ze ich admin *nie ma
>zobowiazan* wobec uzytkownikow. Wrecz przeciwnie, ma. Jak kazde przekazane
>dobro, darmowa usluga news ma zaspokajac potrzeby jego beneficjenta,
>czyli uzytkownikow, a nie dawcy, czyli admina.

Jarku, już uwierzyłeś w to, że admini newsów robią to wszystko
na złość użytkownikom?
bo ja myślę, że robią to dla dobra swojego, i większości użytkowników...
pamiętajmy o tym, że Oni od początku zajmowania się newsami,
starają się, żeby jak najlepiej działał, wg jakiejś tam własnej
wizji tego jak powinien ten USENET wyglądać...
NIE ROBIĄ TEGO NA ZŁOŚĆ. Chcą żeby działał. Dobrze.

a jak ktoś ma inną wizję USENETu... może zawsze zrobić swój :)

>- jezeli admin nie chce tego zrozumiec, to niech postawi serwer news tylko
>dla siebie i nie daje do niego nikomu dostepu. Wtedy nie bedzie mial wobec
>nikogo zadnych zobowiazan.

a do tego nikogo nie możesz zmusić :)

--c