Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Zbigniew (stettin_at_polbox.com)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 17:06:47 MET DST

Easy_R napisał(a) w wiadomości: <3812C74C.513AD0A5_at_kam.pl>...

>No wiec sie mylisz... darmowe servery news sa z dobroci serca i zapalu
>paru zapalencow adminow :)
>Server news nie przynosi zadnego dochodu jesli jest darmowy. Chyba ze
>admini by doklejali do kazdego twojego postu reklame jakichs firm. Ale
>tego nie robia. Wniosek: server news.tpsa.pl jest serverem przynoszacym
>tylko i wylacznie straty :) Ale TPSA stac na to bo sobie pokryja koszty
>z oplat za telefon :)
>Pozatym TPSA byla "zmuszona" postawic swoj wlasny server news, poniewaz
>inne servery news maja duze ograniczenia dla bydla z tpnetu :)

Witam

Co do TPNET mozna dyskutowac (ale konczy sie wekend i czas) bo jak wynika z
roznych postow, ten serwer posrednio oplacaja abonenci telekomunikacji a
podejrzewam , ze rowniez skarb panstwa z naszych podatkow.
Unia europejska nakłada na nas obowiazek rozwoju dziedzin informacyjnych.

O ile serwery sa prowadzone na zasadzie działalnosci paru zapalencow adminow
na zasadzie dobroci serca to dziekuje za wykonywana prace bo jest to kawal
dobrej roboty.
Mam jednak nadzieje , ze ktos chociaz w jakis maly sposob wynagradza to
finansowo.
Prowadzenie serwera ICM jest dla Uniwersytetu Torunskiego (chyba ?) sprawa
powazna i prestizowa o ile chce byc zaliczany do czolowki uniwersytetow w
swiecie.
Mam nadzieje ze odpowiednio wynagradza swijego admina.

Nadal zastanawia mnie jednak fakt , dlaczego nikt nie probuje prowadzic
serwerow typowo komercyjnych z grupami binaries. Podejrzewam ze moga byc
klopoty prawne i kalkulacja finansowa nie do konca zachecajaca .. ale moze
niedługo.

Pozdrawiam

Zbigniew

PS. Do dyskusji wtraciłem sie tylko dlatego, ze było uzyte słowo ; łaska.
Na to słowo mam alergie jeszcze z czasow realnego socjalizmu kiedy to pewien
dyrektor spoldzielni mieszkaniowej w prostych słowach wytłumaczył mi , ze
przydział mieszkania zalezy od jego łaski i widzimisie.
I wtedy niestety miał racje. Mieszkania nie otrzymałem ;-))