Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: chomik (chemik1_at_polbox.com)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 15:54:38 MET DST

Dn. 24.10.99 o 10:46, Easy_R pisze:

> No wiec sie mylisz... darmowe servery news sa z dobroci serca i zapalu
> paru zapalencow adminow :)
> Server news nie przynosi zadnego dochodu jesli jest darmowy. Chyba ze
> admini by doklejali do kazdego twojego postu reklame jakichs firm. Ale
> tego nie robia. Wniosek: server news.tpsa.pl jest serverem przynoszacym
> tylko i wylacznie straty :) Ale TPSA stac na to bo sobie pokryja koszty
> z oplat za telefon :)

Sam sobie przeczysz. Serwer TPSA przynosi wielkie dochody dla firmy za
impulsy telefoniczne. Gdyby go nie bylo, ludzie nie wydawaliby tyle
pieniedzy na telefon.

> Pozatym TPSA byla "zmuszona" postawic swoj wlasny server news, poniewaz
> inne servery news maja duze ograniczenia dla bydla z tpnetu :)

To znaczy ja mam byc tym "bydlem z tpnetu"? Dziekuje...

--
-- hej! --------- /\ |||| /\ - chomik jest dziki, ----
-- chomik ------- \ \.  ./ / - chomik jest zly... ----