Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 04:16:32 MET DST

Zbigniew napisał(a):

> Czy TPNET jest prywatny ?

Akurat to nie ma nic do rzeczy, bo jest wiele państwowych firm, do
których jakoś nie masz dostępu (kopalnie na przykład).
A TPSA jest prywatna.

> Nie istnieje pojecie darmowe ! Ktos płaci chociaz za prad, sprzet i
> konserwacje.
> Admini byc moze pracuja za darmo ?
> Pytam , jak finansowo jest utrzymywany np. serwer TPNET ? czyli kto jest
> jego włascicielem ?

TPSA

> A inne grupy ? Grupy binaries mnie nie interesuja - sa na serwerach
> zagranicznych (w o wiele wiekszym wyborze) - o dziwo darmowych , ktore
> ciesza z kazdego nowego uzytkownika.
> Ciekawe dlaczego ?
Bo do każdego postu doklejają reklamę.

> Jak wspomniałem , w dzisiejszym swiecie nic nie jest za darmo (zreszta nigdy
> nie było) . Serwer ktos utrzymuje i z cała pewnoscia nie robi tego z dobroci
> serca.
> Chetnie poznam mechanizm finansowania "darmowych" serwerow.

Różne. Niekiedy utrzymuje się je po to, aby pakiet usług był
atrakcyjniejszy.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697