Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 12:46:12 MET DST

raj_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) napisał(a):
>Nie uwazam, zeby wysylanie postow w unikodzie bylo sluszne, bo IMHO na
>newsy trzeba pisac tak, zeby WSZYSCY (a nie *wiekszosc*, nawet 99-
>procentowa) mogli to przeczytac, ale z drugiej strony jestem - o czym juz

Ale na upartego można również znaleźć czytniki nie czytające ISO. Pod
Linuksa (chyba) i Windows (na pewno) są czytniki pozwalające na
korzystanie z Unikodu. Unikod nie powiększa drastycznie (BabaNaga
wyliczyła to na ok. 3%) wielkości postów w języku polskim (mówię o
jego odmianie gdy kodowane są tylko litery z poza ASCII) a i nie każdy
musi w nim pisać. Wystarczy aby posty były przyjmowane.

--
Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com