Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 01:16:32 MET DST

Pewnego dnia, a było to Sat, 23 Oct 1999 22:57:39 GMT przyszła do mnie
wiadomość od <stettin_at_polbox.com> i powiedziała:

[..]

>Interesuja mnie jedynie regulaminy (czy tez przepisy ) tzw. "darmowych"
>serwerow co do mozliwosci korzystania z nich zwykłych uzytkownikow.

Próbowałem poszukać regulaminu serweru news.tpnet.pl. Niestety nie
znalazłem. Pozostałe serwery kierują się zwykle prostym regulaminem. `Jeśli
masz dostęp do jest OK. Stosuj się do Netykiety, a wszystko będzie w
porządku. Jeśli nie masz dostępu napisz maila na adres
usenet_at_serwer.gdzies.w.pl a może dostęp uzyskasz.' Instytucje edukacyjne
zwykle nie mają problemu z dostępem do Newsów. Instytucje komercyjne różnie.
ICM wprowadził np. sponsoring.

>Skoro pozwalaja na bezplatny dostep to z pewnoscia maja jakis cel.
>Nikt nie wyrzuca pieniedzy w błoto.

Na pewno robią to z chęci dominacji nad światem.

>A moze to ostatni komunisci ?(ale nawet ci brali pieniadze od
>spoleczenstwa.)

Wymyślanie od komunistów nie jest dobrą metodą na uzyskanie rzeczowej
odpowiedzi.

        eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/