Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Zbigniew (stettin_at_polbox.com)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 02:04:28 MET DST

Krzysztof Krzyżaniak napisał(a) w wiadomości: ...

>Próbowałem poszukać regulaminu serweru news.tpnet.pl. Niestety nie
>znalazłem. Pozostałe serwery kierują się zwykle prostym regulaminem. `Jeśli
>masz dostęp do jest OK. Stosuj się do Netykiety, a wszystko będzie w
>porządku. Jeśli nie masz dostępu napisz maila na adres
>usenet_at_serwer.gdzies.w.pl a może dostęp uzyskasz.' Instytucje edukacyjne
>zwykle nie mają problemu z dostępem do Newsów. Instytucje komercyjne
różnie.
>ICM wprowadził np. sponsoring.

Dziekuje za rzeczowa odpowiedz.

>Na pewno robią to z chęci dominacji nad światem.

Tak sie jakos sklada , ze przestalem wierzyc w jakokolwiek dobroczynna
dzielalnosc (moze z wyjatkiem Czerwonego Krzyza i podobnych).
Sam pracuje w firmie , ktora czasami oferuje cos za darmo ale tylko w celu
pozyskania ewentualnych przyszlych klientow.

>Wymyślanie od komunistów nie jest dobrą metodą na uzyskanie rzeczowej
>odpowiedzi.

W swietle wyzywania mnie i tysiecy korzystajacych z grup dyskusyjnych ludzi
od zebrakow, ktorym ktos robi łaske dajac dostep do serwera
moje okreslenie jest jak najbardziej na miejscu i jest bardzo delikatne.

Pozdrawiam

Zbigniew