Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Adam Kulagowski (fidor_at_fidor.komorow.pl)
Data: Sat 23 Oct 1999 - 22:09:22 MET DST

On Sat, 23 Oct 1999 18:37:12 GMT, Zbigniew <stettin_at_polbox.com> wrote:

>Witam
>
>Jak technicznie wygląda takie sciaganie ?

Prosto :-)
2 mozliwosci :
Z kontem shellowym na odleglej maszynie :
laczys sie z inetem, po ssh wysylasz zadanie do serwera zassania newsow ,
serwer (polaczony szybkim laczem z swiatem) zassysa je , pakuje bzipem (4-5
krotna kompresja) i wystawia zapakowane do zassania po ftp . zassysamy te
newsy po ftp i juz u siebie ropakowujemy i wrzucamy do lokalnego serwera
newsow .

Bez konta shelowego : ktos (gdzies po dysku placze mi sie link) wystawil na
stronie ww spakowanie newsy , z ostaniwch pieciu dni w paczkach co 6 godzin
 dalej tak samo .

Pozdrawiam

Aha - trzeba miec linuxa bo na Win9x czarno to widze :-)

--
Adam Kulagowski <fidor_at_friko.internet.pl>
A bird in the hand makes it hard to blow your nose.