Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Zbigniew (stettin_at_polbox.com)
Data: Sat 23 Oct 1999 - 20:37:00 MET DST

Lech Szychowski napisał(a) w wiadomości: <7usitj$h4r$5_at_news.pse.pl>...
>In pl.internet.polip Pszemol <Pszemol_at_polbox.com> wrote:
>
>: bezprawiem jest moim zdaniem USUWANIE ARTYKUŁU Z SERWERA
>: tylko dlatego, że TY go nie chcesz czytać.
>
>Pszemol, zapłaciłeś mi za przechowywanie Twego artykułu na
>serwerze i udostępnianie go innym? Nie? No to masz pecha,
>bo nie możesz tego ode mnie wymagać - nie mam żadnego
>obowiązku świadczenia Tobie takich usług.
>
>Ja wiem, że Ty tego i tak nie zrozumiesz, ale lubię czasem poklepać
>w klawiaturę w oczekiwaniu na zakończenie backup'u...
>
>--
> Leszek.

Witam

Zarowno wypowiedz Pana Easy_R jak i powyższa troszeczke mnie zdenerwowały.
Wynika z nich , ze administratorzy serwera robią mi jakąś łaske
udostepniajac mi serwer. W przypadku serwerow typowo prywatnych zgodze sie z
tym ale równiez nie do końca..
Natomiast serwer TPNET nie jest chyba do konca prywatny.
Telekomunikacja jest teraz spółka ale przez wiele lat była utrzymywana z
pieniedzy podatnikow i nie chce teraz słuchac o jakiejs łasce.
Jest kapitalizm i zamiast takich słow prosze zrobic odpłatnosc !
Nie jestem zebrakiem i nie widze powodu , zeby wysłuchiwac takich
obrazliwych stwierdzeń.
Widocznie istnieja powody , ze serwery sa bezplatne.

Cenie kazda prace , równiez admistratorow ale nie żadam niczyjej łaski.

Pozdrawiam

Zbigniew