Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla (Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL)
Data: Tue 19 Oct 1999 - 22:50:10 MET DST


Pamiętam, jak (...) zapukał "Robert R. Wal" <rrw_at_reptile.eu.org>:

>Dlatego nie podoba mi się wciskany czytelnikom kit, że tylko dzięki
>reklamom stać ich na kupowanie gazet. Reklamy służą wyłącznie zwiększeniu
>zysków wydawcy, nie zmieniają zasadniczo cen gazet (przynajmniej tej, którą
>miałem okazję dokładnie policzyć).

Na rynku komputerowym nie ma aż tak wielu reklamodawców -- zwłasza
jeśli mówimy o grach, a nie o periodykach takich jak Chip czy PCWorld.
Na innych jest nieco inaczej... gdzieniegdzie reklama to naprawdę
wielkie pieniądze i zwraca koszt wydawania gazety.

-- 
Michał 'CeFeK' Nazarewicz-Cegła /* SYS&NETADMIN_at_CAPITAL */
Michal.Cegla<at>Capital.COM.PL  /* www.cefek.capital.pl */
      MY GOD! THEY'VE KILLED THAT BOY IN RED JACKET!


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:25:46 MET DST