Re: Warszawskie firmy Internetowe

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Mon 18 Oct 1999 - 15:23:14 MET DST

On Mon, 18 Oct 1999 13:51:32 +0200, "Robert R. Wal" <rrw_at_reptile.eu.org>
wrote:

>Inna sprawa to poziom usług wykraczających w jakikolwiek sposób poza
>najpowszechniejsze usługi podstawowe. Swojego czasu odmówiono mi po prostu

Masz za duże wymagania :-) Ja od IPartners nie wymagam niczego poza
dial-upem, od czasu, gdy musiałem konfigurować tam (no, właściwie to w ATM)
serwer pseudo-wirtualny i miałem nieprzyjemność rozmawiać z kimś z pomocy
technicznej.

Ale dial-up faktycznie zaczął działać, bo to co było za czasów ATM to była
tragedia (nawet nie wiem, ile kasy na to poszło i czy te "głuche"
połączenia były taryfikowane).

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"XML is basically the subset of SGML
that Microsoft's developers could understand." Dan Lyke