Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.pl)
Data: Tue 19 Oct 1999 - 22:19:37 MET DST

Dorota Nicewicz-Modrzewska <dorota_at_amu.edu.pl> wrote:

> Jesli ktos uzywa lynxa, albo wylacza obrazki - dostaje w wyniku ubozsza
> informacje.

Zauważyłem dokładnie odwrotne zjawisko. O ile nie potrzebuję konkretnie
informacji graficznej, to korzystam z Lynxa. Tak jest szybciej (nie
ładuje się grafika), czytelniej i zdrowiej dla oczu.

> To zupelnie co innego. Ponadto istnieje cos takiego jak
> ochrona integralnosci dziela, ktorym na pewno sa strony serwisow
> informacyjnych i chocby z tego wzgledu nikt nie powinien miec prawa ich
> modyfikowania.

Lynx nic nie modyfikuje. Wyświetlanie stron w przeglądarkach o bardzo
dużym rozrzucie możliwości to podstawowe założenie HTMLa. Fakt, że niektórzy
twórcy serwisów WWW myślą inaczej - to ich problem, nie mój.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/