Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Wed 20 Oct 1999 - 12:43:46 MET DST
On 99.10.19 Dorota Nicewicz-Modrzewska pressed the following keys:
> Caly biznes reklamowy opiera sie na tym, ze odbiorca moze conajwyzej
> zignorowac reklame, zaprogramowac sie - aha tych stron nie czytuje, o tej
> godzinie nie ogladam, nie slucham... Wszyscy wiemy, ze ten mechanizm nie
> funkcjonuje i tylko czesci reklam udaje sie nam nie obejrzec. Jesli jakies
> medium daje zbyt duzo reklamy - po prostu z niego rezygnujemy.
Windows prawda. Akurat jest dokładnie odwrotnie i
czytelnicy/oglądacze/surferzy znakomicie uodpornili się na reklamy i
ignorują _wszystko_ co reklamy przypomina. Do tego stopnia, że w poradnikch
webmasteringu są umieszczone informacje, że im bardziej jakiś element
wystroju strony będzie przypominał ,,tradycyjny baner reklamowy'' tym
mniejsza jest szansa, że użytkownik kiedykolwiek go _zauważy_.
Robert
-- Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea -- Robert A. Heinlein
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:25:48 MET DST