Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Wed 20 Oct 1999 - 12:43:46 MET DST


On 99.10.19 Dorota Nicewicz-Modrzewska pressed the following keys:

> Caly biznes reklamowy opiera sie na tym, ze odbiorca moze conajwyzej
> zignorowac reklame, zaprogramowac sie - aha tych stron nie czytuje, o tej
> godzinie nie ogladam, nie slucham... Wszyscy wiemy, ze ten mechanizm nie
> funkcjonuje i tylko czesci reklam udaje sie nam nie obejrzec. Jesli jakies
> medium daje zbyt duzo reklamy - po prostu z niego rezygnujemy.

Windows prawda. Akurat jest dokładnie odwrotnie i
czytelnicy/oglądacze/surferzy znakomicie uodpornili się na reklamy i
ignorują _wszystko_ co reklamy przypomina. Do tego stopnia, że w poradnikch
webmasteringu są umieszczone informacje, że im bardziej jakiś element
wystroju strony będzie przypominał ,,tradycyjny baner reklamowy'' tym
mniejsza jest szansa, że użytkownik kiedykolwiek go _zauważy_.

Robert

-- 
Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax
and get used to the idea -- Robert A. Heinlein


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:25:48 MET DST