Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 19 Oct 1999 - 14:51:50 MET DST


Dorota Nicewicz-Modrzewska <dorota_at_amu.edu.pl> wrote:
> Osobiscie uwazam, ze z punktu widzenia wydawcy takiego serwisu, stosowanie
> programow, o których byla mowa, a takze ich promowanie to zwykla
> kradzież, ktora na dluzsza mete moze dopowadzic do likwidacji wielu
> przydatnych serwisow.

Pani Doroto, proszę jeszcze raz przeczytać to co Pani napisała powyżej
i zastanowić się chwilę!

Pytania pomocnicze:

1. Czy przełączając telewizor na inny kanał w czasie nadawania reklam
   popełnia się przestępstwo?
2. Czy ktoś, kto natychmiast wyrzuca do śmieci znalezione we własnej
   skrzynce pocztowej materiały reklamowe, jest złodziejem?
3. Czy wyrzucenie bez czytania tych stron kupionej właśnie gazety,
   które zawierają reklamy, można nazwać kradzieżą?

Pozdrawiam koleżankę po fachu i życzę odrobiny więcej rozsądku
przy formułowaniu własnych sądów.

> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Dorota Nicewicz-Modrzewska Adam Mickiewicz University
> Computer Center
> dorota_at_math.amu.edu.pl ul. Matejki 48/49
> tel. (48)(61)668651 ext.34 60-769 Poznan, Poland

-- 
Piotr Auksztulewicz                 piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Akademicka 16


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:25:46 MET DST