Autor: Marcin Debowski (agatek_at_sdf.lonestar.org)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 22:50:12 MET DST
Marek Trenkler in <7sjar5$td2$1_at_druid.ceti.com.pl> wrote:
>powodu "ciach". O ile mi wiadomo, w przypadku, o ktorym tutaj mowa - a i
>mnie ten warszawski spam dopadl - w gre wchodzi ponad 1000 zl rocznie.
>Czy nie lepiej miec klienta-spamera, ale go miec, niz stracic go i
>prawdopodobnie musiec zwracac pieniadze? Jak to wyglada od drugiej
>strony, czyli od strony "osob odpowiedzialnych za dany serwer i domene"?
A nie uważasz, że jak sporo popularnych a dużych serwerów założy filtry
na ów spam.com.pl, to właściciele tegoż serwera, odpłatnie wynajmujący
tam konta, stracą znacznie więcej niż te 1000 zł ?
Tu nie musi być żadnych super regulacji prawnych. Wystarczy odpowiednia
umowa klient-dostawca i regulamin firmy. Żadna rozsądna firma nie będzie
tolerowała działań godzących w jej imię i narażających na potencjalne
straty.
-- Marcin Dębowski /\/ http://agatek.freeshell.org, agatek_at_sdf.lonestar.org /\/ PGP5 0xBF7A805A
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:24:57 MET DST