Re: pad lacza do Teleglobe?

Autor: Pawel Gesior (sedzia_at_free.net.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 18:52:45 MET DST

Leszek Strzala <blizzard_at_promail.pl> wrote in message

> I jak to zwykle u nich nikt się nie pofatygował z odpowiednim info na
> pl.internet.komunikaty :-(

Może trzebaby dogadać się z ludzmi od moderowania pl.internet.komunikaty i
samemu puszczać notki o stanie sieci tpnet.
Żal jest mi biednych dial-upowców którzy czekają do 22, cierpia przy ciaglej
zajetosci a tu w dodatku nie widać świata :(
Gdyby to się zdarzało raz na jakiś czas ale to parodia. Przykładowo w dniu
wczorajszym teleglobe nie bylo widać od 12 do 13:30, nastepna przerwa 10
minutowa o 15:30, dalej miedzy 18 a 19, 10 minut po 20:10 i od 21 do 12
(dnia dzisiejszego - z malutka przewą 15 minutową miedzy 9:45 a 10:00).
Sytuacja poprawiła się o 12 jednak nie na długo ponieważ przed 18 znowu
zostaliśmy odcięci od świata.
To były informacje wyłącznie z dnia wczorajszego i dzisiejszego - także
wydaje sie że wiecej tego łącza nie ma niż jest !
Po szczególy można zajrzeć na stone www.tpnet.pl/lacza.html - jednak mozna
wchodzić tam wtłącznie z domeny tpnet.pl takze wczesniej nalezy uaktywnic
proxy - w3cache.tpnet.pl:8080

Pozdrawiam