Re: pad lacza do Teleglobe?

Autor: Jacek (jacekm_at_softhome.net)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 20:09:03 MET DST

> Może trzebaby dogadać się z ludzmi od moderowania pl.internet.komunikaty i
> samemu puszczać notki o stanie sieci tpnet.
> Żal jest mi biednych dial-upowców którzy czekają do 22, cierpia przy ciaglej
> zajetosci a tu w dodatku nie widać świata :(

To samo sobie pomyslalem. Od niedawna mam linie dzierzawiona wiec moge
sobie przeczekac awarie Teleglobe - ale przeciez przez ok. 2 lata tez sie
laczylem przez dial-up - ile to pieniedzy poszlo na polaczenia
zrealizowane tylko po to zeby uderzyc nosem w mur, bo nie ma wyjscia na
swiat.

> Gdyby to się zdarzało raz na jakiś czas ale to parodia. Przykładowo w dniu
> wczorajszym teleglobe nie bylo widać od 12 do 13:30, nastepna przerwa 10
> minutowa o 15:30, dalej miedzy 18 a 19, 10 minut po 20:10 i od 21 do 12
> (dnia dzisiejszego - z malutka przewą 15 minutową miedzy 9:45 a 10:00).
> Sytuacja poprawiła się o 12 jednak nie na długo ponieważ przed 18 znowu
> zostaliśmy odcięci od świata.
> To były informacje wyłącznie z dnia wczorajszego i dzisiejszego - także
> wydaje sie że wiecej tego łącza nie ma niż jest !

Ostatnio niemal codziennie Teleglobe pada wieczorem - jakby na zlosc tym,
ktorzy sie lacza po 22. Patrzac na wykres dlugosci pingu i utraty
pakietow w Teleglobe w ciagu ostatnich kilku miesiecy widac wyraznie, ze
mniej wiecej od kwietnia sytuacja sie stopniowo pogarsza.