Re: Sprostowanie

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 18:48:17 MET DST

Marcin Sochacki wrote:

> Nie odpowiedziałeś na moje pytanie, czy chciałbyś zobaczyć swoje
> podretuszowane zdjęcia gdzieś na WWW. Podobałoby Ci się to? Czy uważasz, że
> np. rozpowszechnianie zdjęć z wypadku księżnej Diany było czynem godnym
> pochwały?

Alez moje podretuszowane zdjecia na Sieci sa :)))
http://www.wiaraa.gsk.pl/xxx/
Tam jest duzo przerobek osob siedzacych tak jak i ja na kanale #wiaraa
na IRC.
Grunt to umiec smiac sie z samego siebie :))) Nieprawdaz ?
Loozik chlopie..... jak bedziesz sie denerwowal takimi rzeczami to ci
zmarszczki sie zrobia :)

> podobne zdjęcia? Bo zrobiłeś to w sposób wyjątkowo bezczelny, reklamując swój
> serwis na grupach, gdzie niejednokrotnie można spotkać wielkich fanów Natalie
> Portman. Fanów przez duże F! Obraziłeś tym sposobem wielu ludzi. Mam nadzieję,
> że Natalie nigdy nie będzie wędrowała po sieci by napotkać przypadkiem Twoją
> stronę. Pomyśl jak będzie się wtedy czuła. Jeśli widziałeś film Notting Hill
> to powinieneś zrozumieć ból jaki towarzyszy sławie, często skrywany pod ładnym
> uśmiechem.

Coz, taka jest cena slawy. Plotki, ploteczki itp..... :)
Aha, rowniez jestem zagorzalym fanem Natalie i dlatego ta strone
zrobilem.
Z tym, ze ja w niej widze fajna laske, a ty wielka aktorke, no coz,
kazdy ma swoj osad na jakies tam sprawy.

--
Pozdrowienia, Easy_R