Re: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 21:32:41 MET DST

Sun, 19 Sep 1999 22:29:48 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) napisał(a):

>A nie ? Opona 175/70/R13 do do wielu pojazdow pasuje, a 135R12 do do
>czego ? :-)

175/... to ta z traktora ? no to kaktus ...

>Jakos do tej pory zaden modem takich problemow nie mial :-)

kiedy to ty masz problem a nie modem :-))))

>Przeklniesz ta specjalizacje kiedys .. nawet nie wychodzac poza
>systemy MS.

kiedy ? :-)

>Dokladnie to nie wiem, ale zbyt duzo widzialem tego typu problemow.
>95 byla pewnym standardem, NT juz nie.

bo nt to NEW technology, czyli jakiś przełom, w szczególności utrudniający tworzenie niskopoziomowych sterowników

>Teraz moment przelomowy -

no właśnie

>mlodsze konstrukcje nie beda mialy driverow do starszych systemow,
>starsze do mlodszych. Bo firmie sie nie oplaca ... a modem standardowy
>dziala..

tylko, że komputer kosztuje 2000 i co roku dokłada się do niego przynajmmniej 500, do tego obsługa oprogramowania do tego modemu, jak geniusze skasowali cały program to klient z banku wziął 300, a modem wewnętrzny 100

>Zewnetrznosc zbedna, ale potem prezesi pewnej organizacji i firmy
>komputerowej oswiadcza ze program bedzie tylko pod win2000 - i kupuj
>nowy modem, bo stary nie ma driverka.

póki co wszystko na co zdobyli się to programy o wyglądzie w31, czyli pewnie pod ten system, a reszta to dos, w każdym razie zawsze będzie to najpopularniejszy system lub coś, co pod nim także działa

>A z modemami osiagnelismy pewien szczyt - szybszych juz sie nie da
>zrobic -

no jak to ? modemu nie zrobisz szybszego ? prędzej nie będziesz miał odpowiedniego medium transmisyjnego do połączenia ze światem, a wystarczy dwukanałowy isdn by koncepcja łącza na rs'ie nie wystarczała, no i już masz na usb,

>nie bedzie trzeba kupic nowego szybszego, no chyba ze po
>instalacji ISDN.

no widzisz, a są jeszcze inne, szybsze rozwiązania, i znowu karta w slocie a nie rs