Re: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 00:29:48 MET DST

On Sun, 19 Sep 1999 16:29:12 GMT, Robin Wschód wrote:

>jak to ? to koło do malucha jest wybrakowane bo "jest do malucha" ?

A nie ? Opona 175/70/R13 do do wielu pojazdow pasuje, a 135R12 do do
czego ? :-)

>to czemu niedziałanie WINmodemu pod innymi systemami jest takim zaskoczeniem ?!

Jakos do tej pory zaden modem takich problemow nie mial :-)

>modem specjalizowany :-)))

Przeklniesz ta specjalizacje kiedys .. nawet nie wychodzac poza
systemy MS.

>chcesz powiedzieć, że phantom nie ma sterowników do tych systemów ?

Dokladnie to nie wiem, ale zbyt duzo widzialem tego typu problemow.
95 byla pewnym standardem, NT juz nie. Teraz moment przelomowy -
mlodsze konstrukcje nie beda mialy driverow do starszych systemow,
starsze do mlodszych. Bo firmie sie nie oplaca ... a modem standardowy
dziala..

>ja myślę, że przynajmiej pod 98 ma, co nie zmienia sprawy, że kupując
>kompletne stanowisko pracy np. do działu skarbnika w firmie, kompletnie
>zbędna jest zewnętrzność modemu,

Zewnetrznosc zbedna, ale potem prezesi pewnej organizacji i firmy
komputerowej oswiadcza ze program bedzie tylko pod win2000 - i kupuj
nowy modem, bo stary nie ma driverka.

A z modemami osiagnelismy pewien szczyt - szybszych juz sie nie da
zrobic - nie bedzie trzeba kupic nowego szybszego, no chyba ze po
instalacji ISDN.

J.