Re: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 21:32:37 MET DST

Sun, 19 Sep 1999 20:50:26 +0200, "Pawel Sikora" <psi_at_polbox.pl> napisał(a):

>Proponuje maluchem probowac zabronowac pole. Przyczepic brone i wjechac
>miedzy skiby...

w jakiej sprawie to argument ?

>pod warunkiem ze ta specjalizacja pozwala go zaliczyc jeszcze do modemow
>posiadajacych cechy uzytkowe modemu.

ab nie mówił o modemach z samymi przetwornikami a tylko o konfiktach przerwań i nie wiem co tam jeszcze nabujał nam

>dla mnie to jest modem przytaniony ew. pseudomodem.

ale który ? modem, który oprócz przetwornika zawiera proste dsp jest całkiem sensownym rozwiązaniem, sensowniejszym niż wkładanie do środka komputera rs'a nie wiadomo z jakiej okazji