Odp: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: Pawel Sikora (psi_at_polbox.pl)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 20:50:26 MET DST

Użytkownik Robin Wschód <rwschod_at_free.polbox.pl.invalid> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:Xw3lN4AAxiMchgYg+W61tJwc=FmP_at_4ax.com...

> jak to ? to koło do malucha jest wybrakowane bo "jest do malucha" ? to co,
mam sobie przykręcić z traktora ? wiesz, traktor nie jest tak
>popularny jak maluch i jego koło nie pasuje do malucha, czy wydaje ci się,
że jest w tym coś dziwnego ? a może ktoś uważa, że gdyby
>traktorowi przyczepić koło z malucha to nadawałby się do użytku ? to czemu
niedziałanie WINmodemu pod innymi systemami jest takim
>zaskoczeniem ?!

Proponuje maluchem probowac zabronowac pole. Przyczepic brone i wjechac
miedzy skiby...

> modem specjalizowany :-)))
pod warunkiem ze ta specjalizacja pozwala go zaliczyc jeszcze do modemow
posiadajacych cechy uzytkowe modemu.
dla mnie to jest modem przytaniony ew. pseudomodem.

Pawel/