Odp: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: Pawel Sikora (psi_at_polbox.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 05:33:14 MET DST

Użytkownik Robin Wschód <rwschod_at_free.polbox.pl.invalid> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:1WvmN=PLi5yl=zOZPV=CZVQXu4yr_at_4ax.com...

> w jakiej sprawie to argument ?

Adekwatny argument do argumentu ze kolo do malucha jest nie jest gorsze od
kola od traktora.
Do zastosowan uniwersalnych modem powinien byc uniwersalny, ktory podola
ciezkim warunkom pracy.

> ab nie mówił o modemach z samymi przetwornikami a tylko o konfiktach
przerwań i nie wiem co tam jeszcze nabujał nam

Konflikty przerwan sa:
1) obecnie rozwiazywalne bez ceregieli
2) niepotrzebne przy zewn. modemach. :)

Kazdy, ktory:
-nie ma rs-a i komend AT zeby dzialac gdziekolwiek
-nie ma odpowiedniej mocy obliczeniowej jakosci oprogramowania na DSP zeby
sobie poradzic z
 wszelakimi rodzajami charakterystyki linii.
-nie ma dostatecznej zgodnosci sposobu modulacji z normami ITU
   (np. domyslna rezygnacja z asymetrycznej pracy w trybie v.32 - Rockwel i
spolka)

> ale który ? modem, który oprócz przetwornika zawiera proste dsp jest
całkiem sensownym rozwiązaniem, sensowniejszym niż wkładanie do środka
komputera rs'a nie wiadomo z jakiej okazji

Pawel/